понеделник, 24 ноември 2014 г.

Казвам се Аиша Агилар и съм испанка от Мексико...





"Казвам се Аиша Агилар и съм испанка от Мексико. Станах Мюсюлманка преди 6 месеца и за мен беше трудно да убедя семейството си, особено майка ми, че Ислямът е правилната религия и че носенето на Хиджаб не е потисничество, а напротив, това е начин да достигнеш доволството на Създателя.
Направих най-доброто от себе си да я убедя, че няма нищо лошо в това да носиш шал на главата си... Дадох й много примери, но все още е много трудно да я убедя. По-голямата част от семейството ми е срещу мен и мислят, че всичко е игра, защото като изляза от дома си слагам хиджаб и го махам, когато се връщам. КАзват ми, че съм лицемерка и винаги изкарват грешките ми и провалите ми, въпреки че се опитвам да им покажа, че ние, като хора, често грешим и се проваляме, но винаги има възможност за се подобрим. Това е една мъничка част от историята ми, като една испанка, приела Исляма, живееща в дома на Католици."






"My name is Aisha Aguilar. I'm Hispanic from Mexico. I became Muslim 6 months ago and for me it has been so difficult to convince my family especially my mother that Islam is the right religion and that wearing the Hijab doesn't mean oppression in the contrary it's a way to please your Creator.

I have tried my best to convince her that there is nothing wrong by using a scarf on your head ... I have given her so many examples but it's so hard to persuade her. Most of my family are against me and they think that I'm playing because once I get off from home I put on my hijab and when I return I have to take out... They said I'm hypocrite and they always bring out my mistakes and failures even though I try to show them that as humans we will always fail but there is always a hope to improve .. This is a small part of my story as a Hispanic converted Muslim living in a house of Catholics."

Няма коментари:

Публикуване на коментар