сряда, 30 януари 2013 г.

История на новоприела


На фона на общонационалния дебат във Франция, който дискутира въпроси, свързани с забрадката и бурката, рап звездата  Diam`s изненада феновете си, като обяви обръщането си към исляма и избора да носи забрадка.

Мелани Жоржаде, известна като  Diam`s,е от малкото  жени рапърки,които получават признание  на френската рап сцена,където доминират мъже; и с лекота  получава признание на рап феновете, както и уважението на професионалистите в музикалната индустрия и артистичните среди.

Diam`s  преминава през пълна трансформация на своя имидж през 2009 година. Оттогава тя рядко се появява на сцената, карайки феновете да се чудя какво е станало с нея, а само от време на време се появява на публични места с покрита глава.

Наскоро френската  рап звезда се появи по телевизията в съвсем нов начин.

В ексклузивно интервю за TF1 Diam`s е разказала за опитите си  с наркотиците, включително и халюциногени, както и за пребиваването й в психиатрична болница,и че там намерила спокойствие за душата си в исляма. Певицата казала, че религията влезла в живота й случайно, когато видяла приятелката  си мюсюлманка в молитва.


В телевизионното интервю, тя също така казала, че "приемането на исляма е в резултат на лична убеденост, след разбирането същността на религията и четене на Свещения Коран."

В отговор на въпрос за носенето на забрадки във Франция - страна, която е забранила никаб, тя казва: 
"Вярвам, че живея в едно толерантно общество и не бих обръщала внимание на критиката, освен ако не става въпрос за обиди и  предразсъдъци".

На въпроса защо тя носи хиджаб, а много от мюсюлманските жени не го носят и  не го считат като  религиозен дълг, Diam`s казва: "Аз виждам Божествения ред или на Божествения съвет, който носи радост на сърцето ми, и за мен това е достатъчно."

Известността?

Diam`s  казва, че след приемането на исляма тя придобива душевно спокойствие, начина на живот на звезда не й подхожда "Сърцето ми се стопли, знам  целта на живота си и защо съм тук, на Земята." 

Обсъжданета на живота й преди Исляма,тя казва:"Беше ми тежко и натоварено,често плачех вкъщи,но това моите фенове не го знаеха.Пристрастяването ми към наркотиците ме доведе до клиниката,но не можах да се възстановя.Тогава чух една от приятелките ми да казва: "Аз ще се моля за известно време и ще се върна", и аз казах: "Аз искам да се моля!"

Днес Diam`sси  спомня за този момент: "Това беше първият път, когато се наведох и докоснах челото си до земята, и изпитах толкова силно чувство,каквото не съм изпитвала всякога. Аз  вярвам, че поклон не заслужава никой друг,освен  Твореца. "

Ислямът като религия на мира

Diam`s ми казва, че е прочела Корана в Мавриций и е придобила по-добро разбиране на исляма и за света, който той олицетворява. На въпрос в студиото на тези, които извършват убийства и жестокости в името на исляма, тя каза: "Ние трябва да се направим разграничение на знанието от невежеството и да не позволяваме необразовани хора да говорят за това, което  не знаят. Ислямът не позволява убиването на невинни хора. "
На фона на общонационалния дебат във Франция, който дискутира въпроси, свързани с забрадката и бурката, рап звездата Diam`s изненада феновете си, като обяви обръщането си към исляма и избора да носи забрадка.

Мелани Жоржаде, известна като Diam`s,е от малкото жени рапърки,които получават признание на френската рап сцена,където доминират мъже; и с лекота получава признание на рап феновете, както и уважението на професионалистите в музикалната индустрия и артистичните среди.

Diam`s преминава през пълна трансформация на своя имидж през 2009 година. Оттогава тя рядко се появява на сцената, карайки феновете да се чудя какво е станало с нея, а само от време на време се появява на публични места с покрита глава.

Наскоро френската рап звезда се появи по телевизията в съвсем нов начин.

В ексклузивно интервю за TF1 Diam`s е разказала за опитите си с наркотиците, включително и халюциногени, както и за пребиваването й в психиатрична болница,и че там намерила спокойствие за душата си в исляма. Певицата казала, че религията влезла в живота й случайно, когато видяла приятелката си мюсюлманка в молитва.


В телевизионното интервю, тя също така казала, че "приемането на исляма е в резултат на лична убеденост, след разбирането същността на религията и четене на Свещения Коран."

В отговор на въпрос за носенето на забрадки във Франция - страна, която е забранила никаб, тя казва:
"Вярвам, че живея в едно толерантно общество и не бих обръщала внимание на критиката, освен ако не става въпрос за обиди и предразсъдъци".

На въпроса защо тя носи хиджаб, а много от мюсюлманските жени не го носят и не го считат като религиозен дълг, Diam`s казва: "Аз виждам Божествения ред или на Божествения съвет, който носи радост на сърцето ми, и за мен това е достатъчно."

Известността?

Diam`s казва, че след приемането на исляма тя придобива душевно спокойствие, начина на живот на звезда не й подхожда "Сърцето ми се стопли, знам целта на живота си и защо съм тук, на Земята."

Обсъжданета на живота й преди Исляма,тя казва:"Беше ми тежко и натоварено,често плачех вкъщи,но това моите фенове не го знаеха.Пристрастяването ми към наркотиците ме доведе до клиниката,но не можах да се възстановя.Тогава чух една от приятелките ми да казва: "Аз ще се моля за известно време и ще се върна", и аз казах: "Аз искам да се моля!"

Днес Diam`sси спомня за този момент: "Това беше първият път, когато се наведох и докоснах челото си до земята, и изпитах толкова силно чувство,каквото не съм изпитвала всякога. Аз вярвам, че поклон не заслужава никой друг,освен Твореца. "

Ислямът като религия на мира

Diam`s ми казва, че е прочела Корана в Мавриций и е придобила по-добро разбиране на исляма и за света, който той олицетворява. На въпрос в студиото на тези, които извършват убийства и жестокости в името на исляма, тя каза: "Ние трябва да се направим разграничение на знанието от невежеството и да не позволяваме необразовани хора да говорят за това, което не знаят. Ислямът не позволява убиването на невинни хора. "

iz: FB

Няма коментари:

Публикуване на коментар