събота, 9 февруари 2013 г.

В Съдния ден, Всевишният Аллах ще каже

“В Съдния ден, Всевишният Аллах ще каже:
В хадис кудси се казва:
Аллах ще каже:
– О, син на Адем! Разболях се, а ти не Ме посети.
Човекът ще каже:
– Как можех да Те посетя, та Ти си Господарят на
световете?
Всевишният Аллах:
– Еди кой си от моите раби се разболя, но ти не го
посети. Незнаеш ли, че ако беше го посетил, щеше да Ме
откриеш при него? О, син на Адем! Поисках да Ме на-
храниш, но ти не Ме нахрани.
Човекът:
– Как мога да Те нахраня, та Ти си Господарят на
световете?
Всевишният Аллах:
– Еди кой си от рабите Ми поиска храна от теб, но
ти не му даде. Не знаеш ли, че ако беше му дал, несъмне-
но щеше да намериш при Мен това, което си дал? О, син
на Адем! Поисках вода от теб, но ти не Ми даде.
Човекът:
– Господарю! Как мога да Ти дам вода, та Ти си Госпо-
дарят на световете?
Всевишният Аллах:
– Еди кой си от рабите Ми поиска вода от теб, но
ти не му даде. Незнаеш ли, че ако беше му дал, щеше да
намериш при Мен наградата на онова, което си дал?”
(Муслим, Бирр, 43)


Info - FB

Няма коментари:

Публикуване на коментар